+

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ

Toplam Kalite felsefesi ile hareket eden firmamız, sizlerin görüş ve önerileri ile kendini sürekli geliştirerek 'Koşulsuz Müşteri Memnuniyetini' sağlamak amacındadır. Bu sebeple de siz değerli müşterilerimizin görüş ve önerilerine bu anketle ulaşmaktadır.


Anket toplam 11 sorudan oluşmaktadır ve her soru için 5 seçenek bulunmaktadır. Her soru için düşüncenizi yansıtan seçeneği seçmeniz yeterlidir. Bu anketi doldurarak, görüş ve tavsiyelerinizi ileterek sağlayacağınız katkıdan ve gösterdiğiniz iş birliğinden dolayı şimdiden teşekkür ederiz. 


  • DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ
  • DEĞERLENDİRME
  • 1. Sipariş edilen ürünler hasarsız olarak teslim ediliyor
  • 2. Sipariş edilen ürünler zamanında teslim ediliyor
  • 3. Sipariş edilen ürünler eksiksiz teslim ediliyor
  • 4. Ürün ambalaj yeterliliği
  • 5. Ürün Kalitesi
  • 6. Ürün Çeşitliliği
  • 7. Satış öncesi bilgilendirme
  • 8. Satış sonrası hizmetler ve şikayetlerin çözümü
  • 9. Müşteri Temsilcinizin Hizmet Kalitesi
  • 10. B4B Sistemini kullanıyorsanız yeterliliği
  • 11. www.otomarka.com.tr web sitesi hakkındaki düşünceleriniz.

NOT: Olumsuz olan görüşlerinizi detaylandırmanız kalite sistemimizi sürekli geliştirme çalışmalarımıza ışık tutacaktır.